welcome to my tiny messy home :D

life is simple . yet if its not, make it one ! welcome to the life of Yuna & Izara Aishah's regular stalker yo !

Sep 13, 2011

#3 Ku Seru Rindu Itu

assalamualaikum and greetings .


hari ini , saat ini , jam 1758 aku dengan bangganya nak bagitau aku dah beli novel terbaru Hanni Ramsul !!
yay! aku dah lame tunggu novel terbaru beliau keluar kat pasaran .




novel beliau yang sebelumnya , Pergilah Air Mata memang best lah! serius best .
seorang lagi penulis yang best dah ditemui ! penulis KSRI ni pun aku start minat lepas bace novel pergilah air mata . mula2 nak beli tu macam,ish penulis mane la pulak ni , lepas tu baca2 sinopsis cite tu, eh menarik jugak. lepas tu terus decide nak beli . and ternyata berbaloi ar , sebab menangis aku baca cite tu. sedih kot ! and berjaya la membuat jiwa wanita aku yng sememangnya sedia sensitif ni meronta-ronta menanti next story drpd beliau . and hereee it is! dah beli KSRI !!! :))




sekarang aku tengok dah ramai dah penulis2 baru yang mula naik dan dikenali ramai .
tapi to be honest , only certain of them yang buat cerita betul2 best and ada moral of the story.
bagi aku novel tanpa pengajaran dan nilai murni ni kurang berbaloi lah untuk dibeli dan dibaca . penulis kena tahu tugas mereka bukan sekadar menulis semata-mata , tapi lebih dari itu .


tapi kalau dah penuh dengan nilai je sampaikan tak de yang kelakar atau yang boleh merilekskan otak ni pun tak boleh jugak . i mean yang straight je serius ke pebenda . ish mane nak tahan bace doh .
tapi ade jugak yg kreatif , buat cite chill, fun giler , tapi motif and jalan cerita tu tetap ade and menarik , lagi lah mantap !






eh, dah lari topik nih. haha . so hari ni beli novel KU SERU RINDU ITU!




                                                HAH? NAMPAK TAKKKKK?? :D




 makanya, aku harap dapat la aku baca malam ni dengan penuh khusyuk dan tawadduk memandangkan ke-excited-an aku ni dah over-tehhhruk sangat nak beli novel ni kan , nak amek kau! baca , baca :)


ok bye ! see ya .

No comments:

Post a Comment