welcome to my tiny messy home :D

life is simple . yet if its not, make it one ! welcome to the life of Yuna & Izara Aishah's regular stalker yo !

Sep 13, 2011

#2 Random Act

Another boring day !
fikir punya fikir nak buat ape, akhirnya timbul lah idea yang sangat bernas untuk mengisi kebosanan ni .


sejak dua menjak ni dah berzaman kot tak bace novel ! haha okay hiperbola je dia ni . hobi memang hobi , tapi kdg2 takde mase . (yeke)

so , i'll be reading this novel for today !




sebenarnya dah bace mase mula2 beli tapi sampai bab 7 je .

disebabkan kesibukan yang amat baru2 ni plus tabiat malas yang overdose, maka terlantar lah novel ni
sendirian kt rak buku tu bersama beberapa buah lagi novel lain yang tak sempat dihabiskan ,
hanya beli dan simpan .

berikut adalah novel2 yang belum habis dibaca oleh tuan pembeli yang perasan busy :P



CONTENGAN JALANAN - HLOVATE


hlovate ! aku memang dari dulu lagi hlovatelover . actually , novel ni ak dah baca versi online kat blog hlovate . tu yang malas sikit nak baca versi cetak ni . aku bila dah tabiat malas melanda memang teruk la , yang favourite entah ke mana , hobi entah ke mana. :)



TAHU RASA CINTA-HANNY ESANDRA

hurmm novel ni aku no komen . tak pernah baca karya penulis ni . penulis baru kot . cuma haritu ade terbaca sinopsis novel ni lat mane tah , tu yang beli tu . tak pe lah , nanti sampai seru , aku baca jugak kau ye :)




BAJU MELAYU HIJAU SERINDIT-SYUD


yang ni pulak novel terbaru syud . aku suke Syud ! one of my favourite writer selain Siti Rosmizah and Hlovate . syud ni kalo menulis memang sempoi and chill . kira macam takla berat otak kena fikir jalan crite yang complicated ke pebenda . kadang2 ak terasa syud ngan hlovate macam ade persamaan sikit novel2 dorang ni . tu yang aku enjoy tu . dua2 best ! tapi yang ni pun sempat bace brape bab je baru , nanti2 lah sambung :P





CINTAMU CINTAKU SATU-HANNY ESANDRA
hurm penulis ni pun aku tak pernah baca lagi sebelum ni. sebenarnya novel ni memang SSIIIIKIIITTTT je lagi nak habis . tapi tak habis2.aku pun tak faham la kenape. padahal pendek je. takde panjang sangat pun. ish2 , tak faham tak faham .

2 comments:

  1. salam..perkenalan follow u kat sini...suke bace novel jugak,..baru habiskan stanza cinta..best

    ReplyDelete
  2. terima kasih , stanza cinta best jugak kan:)

    ReplyDelete