welcome to my tiny messy home :D

life is simple . yet if its not, make it one ! welcome to the life of Yuna & Izara Aishah's regular stalker yo !

Oct 4, 2011

insomnia atau apekah ....

salam and selamat malam memandang sekarang waktu malam .

exhausted yet un'dream'able . boleh tak ?  tu lah yg boleh aku cakap sekarang . entah ape la masalah aku ni , yg aku sendiri tak tahu ape masalah aku sampaikan dah DUA HARI aku tak tido !

haih , gile tak gile .sekarang genap nak masuk 3 hari dah mata tak lelap tapi mandi still basah dan makan masih kenyang . oh tuhan , tolong la aku ! apsal tak boleh tido weyyy .
ade sape2 tau knape? ko jawab ko jawab .

org kate insomnia la tu kan kalo tak boleh tido , tapi aku tak pernah pulak tak boleh tido sebelum ni kecuali kalo aku pkir benda yg menyerabutkan otak aku . tapi takde lah pulak ,

i wonder why...........

*doakan tuan tanah boleh tido malam ni yekkk, aminn :)

No comments:

Post a Comment